Monday, April 22, 2013

Neelofa Tak Balik Kampung Mengundi?

Posted by psikik melayus On 23:25 | No comments

Sekarang semua pihak sibuk bercerita mengenai Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13) yang akan diadakan pada 5 Mei depan. Malah tidak terkecuali buat para selebriti tempatan kita.
Neelofa misalnya menyatakan dia tidak dapat pulang ke kampung halamannya di Pasir Mas, Kelantan untuk mengundi pada tahun ini disebabkan komitmen kerjanya pada hari tersebut.
Menerusi MalaysianDigest, Neelofa menjelaskan, “Lofa dah daftar mengundi sejak tahun lepas. Keluarga Lofa semuanya akan balik mengundi nanti. Tapi pada hari tu Lofa ada shooting di Pulau Redang, Terengganu. Disebabkan ia melibatkan ramai pihak, jadi saya perlu teruskan untuk penggambaran itu dan tak dapat nak balik mengundi. Jadi tahun ni, Lofa terlepas lah”.
Neelofa kini sedang sibuk menjalani penggambaran filem yang diadaptasi daripada novel popular, Pilot Cafe dan bergandingan dengan aktor popular, Fahrin Ahmad.
Tak mengapalah Neelofa, bukannya awak sengaja tidak mahu mengundi, cuma masa serta komitmen kerja yang sudah tidak dapat dielakkan. Nak buat macam mana kan..
Diharapkan lima tahun dari sekarang, pelakon cantik ini dapat menunaikan kewajipannya mengundinya pada pilihan raya yang akan datang.

0 comments:

Post a Comment

Google+ Followers

Pengikut