Wednesday, April 24, 2013

Selepas menghabiskan hujung minggu yang romantik di Sweden, Selena dan Justin masing-masing perlu mengucapkan selamat tinggal.
Selena Gomez dan Justin Bieber berjumpa semula bagi menghabiskan hujung minggu yang romantik bersama di Stockholm, Sweden pada 18 April lalu tetapi disebabkan oleh bebanan kerja, mereka berdua terpaksa berpisah setelah beberapa hari bersama.
Pada 23 April lalu, Selena telah memuat naik tweet “I’m in NY and taking over the @SiriusXMHits1 Twitter handle tomorrow at 12:30nET/9:30aPT. Tweet me questions with #AskSelena!”
Sewaktu tweet tersebut dimuat naik, Justin pada masa itu masih berada di Stockholm kerana dia perlu membuat persembahan pada 23 dan 24 April.
Selepas itu, Justin akan meneruskan perjalanan ke Finland, Rusia, Turki dan beberapa negara Timur Tengah.
Manakala, Selena pula sibuk membuat persiapan “Stars Dance Tour 2013″ yang akan berlangsung pada 14 Ogos akan datang di Vancouver, Canada.
Menurut sumber dalaman HollywoodLife.com, sebab utama kenapa Selena kembali semula bersama Justin kerana “dia berasa sunyi”.
Dalam pada itu, HollywoodLife.com melaporkan sebelum ini bahawa rakan-rakan Selena tidak bersetuju dengan keputusan Selena untuk kembali semula bersama Justin.
Malah, rakan-rakan Selena juga meminta supaya dia menjauhkan diri daripada Justin.
“Rakan-rakan Selena takut jika dia memberi peluang kedua kepada Bieber. Mereka sudah untuk memberi amaran kepada Selena bahawa Justin bukanlah lelaki yang baik untuknya dan dia perlu jauh daripada Bieber.
“Tetapi Selena suka dengan layanan dan perhatian yang diberikan oleh Justin kepadanya,” memetik sumber Radar Online.
Adakah Selena membuat keputusan yang salah?
Sama-sama kita nantikan apa yang bakal terjadi dengan pasangan merpati muda ini.

0 comments:

Post a Comment

Pengikut