Monday, April 22, 2013


DALAM usaha terdesak untuk memburukkan Pakatan Rakyat dalam isu pembunuhan model Mongolia, Altantunya Shaaribuu, BN dilaporkan akan membawa bapa mendiang, Setev Shaariibuu ke negara ini berceramah atas platform BN dalam isu tersebut.
Untuk makluman, Pakatan Rakyat sejak Mac tahun ini lagi telah menamatkan semua hubungan dengan Setev setelah dia enggan meneruskan saman terhadap kerajaan Malaysia atas dakwaan cuba menyembunyikan kematian anaknya pada 2006.
Buang masa saja membantu Setev kalau dia sudah tidak lagi ada kepentingan politik kepada Pakatan Rakyat.
Tapi kini nampaknya Setev mencari peluang membuat wang dengan BN pula. Kebetulan BN memang terdesak untuk membersihkan parti tersebut dan pemimpinnya, Datuk Seri Najib Tun Razak dari dakwaan penglibatan dalam kes Altantunya ini.
Walaupun tidak ada bukti fizikal, tapi akuan bersumpah mendiang P Balasubramaniam telah cukup untuk menyabitkan Najib dengan kes ini.
Pakatan Rakyat seharusnya cuba mencari jalan menghalang usaha BN membawa Setev kesini

2 comments:

  1. Sudah banyak bukti menunjukkan DS Najib tak terlibat dalam pembunuhan Attantuya, kenapa nak tuduh saudara seagama kita terlibat membunuh. Boleh percaya ke cakap bala dari sumpah DS Najib saudara seagama.

    ReplyDelete
  2. bodohnya kau ramli ...kalau saudara seagama kamu rogol n bunuh bini kamu dan ada org agama lain sanggup jd bukti kamu still nak caya ka saudara seagama kamu bersumpah tak bersalah?

    ReplyDelete

Pengikut