Wednesday, April 24, 2013

Rupanya Najib berbohong tentang Datuk Kamilia Ibrahim
Bekas naib ketua Wanita Umno Datuk Kamilia Ibrahim menangkis kenyataan pengerusi BN Datuk Seri Najib Razak bahawa beliau telah ditawarkan untuk bertanding di kerusi DUN Bukit Chandan, sebelum bertindak keluar parti dan bertanding sebagai calon Bebas.

Kamilia dalam satu kenyataan di laman Facebook juga berkata beliau menerima keputusan Umno yang menggugurkan beliau daripada parti tersebut kerana bertanding menentang BN.

"Datuk Kamilia Ibrahim tidak ditawarkan mana-mana kerusi untuk bertanding dalam PRU13.

"Beliau menerima keputusan Umno beliau tidak diperlukan. Beliau mengucapkan terima kasih kepada Umno kerana memberi peluang untuk berkhidmat kepada parti selama 30 tahun.

"Beliau membuat keputusan untuk berhenti sebagai ahli Umno dan bertanding sebagai calon bebas untuk terus mempelopori suara wanita dan rakyat Kuala Kangsar," katanya dalam kenyataan itu.

5 comments:

  1. najib tipu ke.. atau korang yang bodoh percayakan pmpuan ni? setakat nak tulis kat fb.. sape2 pun boleh..... sape nak mengaku berak kat tongah jalan?

    ReplyDelete
  2. Itulah hasil daripada berdemonstrasi menentang Sharizat semasa pergolakan NFL...

    ReplyDelete
  3. Please share to all Malaysian MCA Members,
    Some MCA leaders such as YIP KUM FOOK (lawyer, MCA Gombak) and Yip Jiun Hann (MCA Gombak youth) are immoral and their names are very bad in Selangor. Especially in Kepong, Selayang, Rawang and other places, such as eating money SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, damaging other people's families …… ..behaving so badly.
    They are trying to tell us to support Donald lim Siang Chai, if this group wins in the MCA party, I am sure the MCA party will sink forever in Malaysia
    Don't fall into the trap, support Dr. Wee Ka Siong
    SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES

    ReplyDelete
  4. Sekarang adalah SAMNAK SAMBODHI (Taman Desa Jaya, Kepong) ialah tempat menyimpan hantu dan tempat membuang hantu oleh presiden YIP KUM FOOK (MCA Gombak) kerana presiden ini dalam perkara yang lebih kotor di kuil, dia tidak fikir dia sendiri adalah hantu besar dan syaitan di Malaysia, dari dulu hingga sekarang tidak pernah berhenti buat jahat, hari ini ramai orang Kepong tahu tentang dia dan apa yang dia buat

    Sekarang kawan dia musuh dia sebab dia curang dengan kawan karib dia, lepas dia tipu dan jual sebidang tanah di Johor kat Encik Lim dan Encik Lim bayar dia semua, lepas tu Encik Lim nak tengok tanah tu. tetapi tidak ada tanah, Encik Lim adalah yang terakhir mengupah peguam untuk mendapatkan wang itu balik

    YIP KUM FOOK tidak berasa malu dan dia sangat bodoh untuk menipu orang, mungkin dari generasi atuk dan nenek, YIP KUM FOOK seperti manusia tidak mudah mati kerana dia perlu menderita di dunia ini untuk masa yang lama, semua yang dia lakukan atau buat, dan semua akan berpindah kepada anak-anaknya akan dapat derita

    menambahkan sangat penting untuk menjadi presiden kuil (persatuan Buddha), ini adalah banyak dosa dan karma berat untuk mengikuti ajaran Buddha, agama Buddha bukan untuk anda bermain dan menghina, kerana agama Buddha adalah agama manusia hormati seluruh dunia

    satu hari nanti dia akan terima apa yang dia buat, awak tak boleh lari dari apa yang awak buat, awak akan hidup sendiri dan tanpa kawan..kita bersama menolak orang jahat di Malaysia dan kita sayang Malaysia

    Daripada Rakyat Kepong (Mr. Ng & Mr. Lim)

    ReplyDelete

Pengikut